Popis produktu
Balenie množstvo: 600
Asi po predaja a otázky kvality
1. Ak akékoľvek kvality problém je nájsť do 7 dní po obdržaní tovaru (podľa dátumu prijatia nákladného listu), prosím, kontaktujte popredajné služby zákazníkom v čase.Nebude prijatý v rámci časového limitu.Problém výrobok musí byť zabalený úplne (prosím priniesť svoj vlastný obal, nie prilepiť, alebo napíšte priamo v originálnej škatuli produktu).Ak viac ako päť kilogramov sú nahromadené na návrat, nákladné pre vrátenie znáša naša spoločnosť.Prosím, použite všeobecné logistické vrátiť 5-10 kg celkom.Naša spoločnosť bude niesť náklad a odmietnuť poslať drahé Debang, Jiaji a Tiandi Huayu logistiky.Ak existuje akékoľvek porušenie nákladnej prepravy, nebudeme vrátenie alebo výmenu tovaru, ak nie je kvalita problém.
2. Prosím, komunikovať s popredajné služby zákazníkom pred vrátením tovaru.Prosím, spolupracovať vyplniť po-predajný servis forme tak, ako sledovať váš návrat v čase.
3. Budeme sa snažiť uspokojiť zákazníka špecifikácia výrobku farby alebo štýl, ale nemôžeme zaručiť 100%.Ak farbu alebo štýl nezhodujú, tovar nebudú vrátené.
4. Vyhradzujeme si právo na vrátenie tovaru priamo k zákazníkovi bez platenia nákladnej za vrátený tovar.
5. Tieto podmienky nie sú oprávnené pre návratu:.vrátený výrobok, obal je poškodený alebo neúplný, príslušenstvo výrobku alebo príslušné materiály nie sú kompletné, B. tento výrobok nie je opravený alebo zmenené bez povolenia; C. výrobok nie je použitý, alebo uložené v normálnej ceste; D. farbu a farbu, nie sú vrátené alebo vymieňať, a produktu prekračuje po-predajný servis obdobie.Nbsp; e sezónne produkty nebudú vrátené, ak sú po lehote splatnosti (e.g.teplé samolepky pre fanúšikov v lete a v zime).
6. Po sales service je čo najviac základných služieb spoločnosti.Sme ochotní poskytnúť dobré po-predajný servis pre vás.V rovnakom čase, dobré po-predajný servis, potrebuje aj spoluprácu zákazníkov.Prečítajte si uvedené pokyny pred vrátenie a výmena tovaru a rukoväť, rovnako ako je to možné, podľa vyššie uvedených ustanovení spoločnosti, tak, aby vplyv na vaše po-predajný servis. 7. Ak hmotnosti poškodeného a problémy s kvalitou výrobkov uvedené vyššie nedosahuje 5 kg, ak hostí chcete vrátiť, zasielateľ je povinný znášať sami.
Ako pre logistiku, iných provinciách obvykle poslať logistiky.Yiwu logistiky je pripojený priamo k celej krajine.Tak dlho, ako mestách nad obecnej úrovni sú v podstate tam, countylevel mestá potrebujú na prenos.Na oddelenie logistiky bude volať, keď tovar príde,