Popis produktu
FAQ] vyzýva
1.Otázky: Ak nepotrebujem tento produkt, môžem vrátiť tovar a vrátiť sa moje peniaze?
Odpoveď: Budeme akceptovať vráti a náhrady do 15 dní od dokončení objednávky, prosím, kontaktujte nás.
2.Otázky: Pretože produkt prišiel v chybný, a produktu, ktorý je odlišný od popis.
Odpoveď: Ach môj Bože prepáč!Prosím, prijmite naše vrátenie peňazí, alebo zadarmo zaslať výrobok na vás opäť.Kontaktujte nás čo najskôr.ďakujem vám veľmi pekne!
3. Otázky: Prečo som nedostal môj balík, sledovanie informácie nie sú aktualizované.Môžem dostať black moje peniaze?
Odpoveď: My vám plnú Náhradu, ak nechcete dostať vašu objednávku 60 dní.Ponúkame rôzne spôsob dopravy, odhadovaný čas doručenia nie je to isté.A spôsob dopravy " Čína Príspevok Obyčajný Malý balík Plus ", "Yanwen Ekonomické Air Mail" a "4PX Singapur Post OM Pro" neposkytuje sledovanie informácie o cieľovej krajine.Ak máte naliehavú potrebu produkt, zvoľte si, prosím, sledovanie informácie s express, (ako www.konenapredaj.sk Štandardná Doprava , Čína Príspevok Registrované Air Mail, ePacket, EMS, DHL,atď.).Odporúčame vybrať " www.konenapredaj.sk Štandardná Doprava ", je to rýchly a bezpečný.
4. Otázky: som napísal zle, adresa alebo som šiel na dovolenku a nedostala zásielky.Môžem dostať svoje peniaze?
Odpoveď: nebojte sa!Kontaktujte nás, budeme úplné alebo čiastočné vrátenie peňazí.Alebo môžete zaplatiť poštovné náklady, dajte nám odoslané položky, aby ste znova.
5. Otázky: ponúkate zadarmo DHLhl EMS alebo doprava s purhcases nad určitú sumu?
Odpoveď: Áno, nevadí vám obrátiť na zákaznícku službu, povedzte nám, aby sumu, krajiny určenia.
6. Otázky: Myslíte si, vysporiadať sa s drop shipping?
Odpoveď: Áno, ponúkame drop shipping služby.Ak sú tu iné požiadavky, nevadí vám kontaktovať zákaznícky servis.Ďakujeme!
7. Otázky: mám iného dôvodu otázky.
Odpoveď: Kontaktujte nás!Kontakt s nami!Kontakt s nami!Ďakujem vám veľmi pekne!
Vybrať sa na nás s dôverou, tak, že nebudete ľutovať vášho výberu !
Spätná väzba :
1).Prosím, láskavo nechajte nám 5 star akonáhle ste spokojní s nákupom.
2).Prosím, neváhajte nás kontaktovať, ak nie ste spokojný s vaším buyings, budeme riešiť všetky problémy, ktoré s vami.