Popis produktu
[upozornenie pre kupujúcich]
[n] [n] [n]
&Prosím vedieť, rovnako ako si môžete o tomto produkte, než ste si ju.Ak existuje akékoľvek nejasné miesto, nechajte nám správu a zákaznícky servis vám odpovieme vám hneď ako to bude možné.Pri nákupe, prosím, uveďte farbu správu predávajúcemu!
& Dostatočný prívod nbsp; 2,.
& nbsp; náš obchod má veľa dieťa, kiss môžete byť istí.Dočasný nedostatok bude vyznačený na dieťa displej.Ak je občas nedostatok tovaru príliš neskoro na to, aktualizácia, budeme kontaktovať kupujúceho v čo najkratšom čase a dohodnúť riešenie.Prosím, tiež pochopiť.
[n] [n] [n] [3 ]
&Všetky produkty v našom obchode sa zastrelil v naturáliách.Z dôvodov technologických, displej, ľahké a životného prostredia, môže byť mierne farebné odlišnosti.Je to normálny jav.Pochopte prosím, že kupujúci, ktorý je veľmi citlivé na farbu rozdiel by mal ísť do kamenného obchodu, aby to vyskúšať predtým, než fotografovanie.
& nbsp; 4, vrátenie a výmena spracovanie.
&Pri prevzatí tovaru, kupujúci by mali skontrolovať tovar starostlivo do 3 dní.Ak nie sú žiadne problémy kvality ako broken frame, odlúpnutie a veľké plochy poškriabaniu objektívu, môžu kontaktovať službu zákazníkom ak sa chcete vrátiť a nahradiť produkty.Ak je to viac ako 3 dni, našom obchode nebude akceptovať vrátenie a výmena.Pretože to je veľkoobchod výrobcovia, sme nemôže zaručiť, že každý produkt je v dobrom stave, nie sú malé chyby, neakceptujeme vrátenie a výmena dúfame, že na pochopenie!Odmietame šmeliny, odmietnuť sprostredkovateľa, nech zisk vráti spotrebiteľovi naozaj!
A 5. Pokyny na prijímanie.
&Keď dostanete balík, prosím, neponáhľajte sa prihlásiť na potvrdení, prosím neotvárajte ju pred kuriérom a skontrolujte, či tovaru na mieste.Ak dieťa nie je poškodený alebo množstvo je krátky, prosím ju odmietnuť!A kontaktovať obchodník na mieste.Keď sa prihlásite, to znamená, že ste schvaľuje množstvo a integrity tovaru.Obchodník nebude môcť tvrdiť, pre kupujúcich z výslovného spoločnosti!Tiež prosím, odpusť našom obchode už znášať straty spôsobené obsah rozpor, nedostatok alebo poškodenie tovaru!Kontaktujte nás, ak máte akékoľvek otázky po prijatí položky!Obchodník pracoval s kupujúcim na vyriešenie problému.Nech kupujúci 100% spokojnosť a vrátiť!Nakoniec, ja si kupujúci šťastný, že nakupovanie v našom obchode!